03/05/2014

High heels kinda girl (part 2)




Top: Monki, Earrings: Monki, Pants: H&M, Shoes: Ebay, Bag: Ebay 

Fi: Tässä on tiistai-illan asu. Olin pakannut reissulle ihan väärät vaatteet, koska siellä oli paljon odotettua lämpimämpää. Yleensä minulla on ihan liian kevyttä vaatetta mukana, mutta tällä kertaa olisin pärjännyt housujen sijaan mekoilla ja shortseilla. Toisaalta kiva kun aurinko paistoi! Kuvissa näkyvät korvakorut ovat muuten taas näitä minun tyypillisiä tyhmiä ostoksia, kun mietin ainoastaan ulkonäköä enkä käytännöllisyyttä. En voinut pitää noita kahta tuntia kauempaa kun korvat rupesivat huutaa hoosiannaa. Nuolla saisi hyvin venytettyä korviin sellaiset venytyskorvakorut :D

ps: en ole reissun jälkeen ehtinyt vastata teidän kommentteihinne, mutta teen sen vielä tänään myöhemmin.


Sve: Såhär såg jag ut tisdag-kväll. Hade packat helt fel kläder i resväskan, det var alldeles för varmt i Hamburg! Skulle ha klarat mig med shorts och kjolar men hade typ bara jeans med mig. Men man ska inte klaga då det är soligt =) På bilderna ser ni förresten ett typiskt dumt köp som jag gör då och då, nämligen örhängena är väldigt snygga enligt mig men kunde inte ha dom på mig efter 2 timmar eftersom dom var så himla tunga. Om jag hade dem på mig en hel dag, skulle mina öron säker spricka :D 

No comments:

Post a Comment