29/05/2014

Fake it till you make it


Hat: H&M, Top: Nelly, Shorts: Zara

Fi: Mitä muutakaan tehdä syys kesäpäivänä kuin iskeä tekotatuointeja käteen? Äiti vähän pelästyi kun pistin whatsappin kautta kuvaa ”uudesta tatuoinnistani” hahah. Eli mummillekin tiedoksi vaan, että nämä ovat tarroja eikä mustetta (tiedän, että kuitenkin näet tämän postauksen). Lähti kieltämättä kirjaimellisesti vähän käsistä, piti laittaa pari perhosta kämmenelle, mutta innostuin sitten laittamaan hiukan enemmänkin =D Tatuoinnit ovat minusta kauniita ja voivat tuoda persoonallisuutta esille, mutta itselleni se olisi liian suuri sitoutuminen. Kyllästyn niin helposti asioihin joten tatuoinnit eivät sovi luonteelleni. Samasta syystä en osta kalliita merkkivaatteitakaan. Fake it till you make it!

 Sve: Vad annat skulle man göra på en ledig höst sommardag än klistra gnuggisar på armarna? Mamma fick nästan en chock när jag skickade bilder på mina händer via whatsupp, haha hon trodde att jag blivit med riktiga tatueringar :D Jag tycker det är skitfint med tatueringar men det är nog ingenting för mig. Jag kunde nog inte förbinda mig till en bild för resten av livet, blir så lätt uttråkad! Av samma anledning köper jag inte dyra märkeskläder. Fake it till you make it!

2 comments: