23/09/2013

Ombre Denim







Fi: En juurikaan käytä farkkuja, pitäisi varmaan käyttää useammin. Musta vaan tuntuu, että tälläisen pätkän päällä farkut näyttää tyhmiltä :D Huomaatteko muuten huulipunatahran leuassa ensimmäisessä kuvassa? No, jos ette nähneet, niin viimeistään nyt huomasitte hehehe. Kivaa alkavaa viikkoa kivat!

Sve: Använder typ aldrig jeans, borde säkert göra det. Tycker att jag har för korta ben för jeans hahah. Märkte ni förresten läppstiftsfläcken på hakan i första bilden? hahah epic fail! Ha en fin måndag finisar! 

6 comments:

  1. Ihan superkivat nuo farkut! oon aina luullu että oot huiisin pitkä? näytät niin kovin pitkältä! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe oon kuullut ton ennenkin :D Ihmiset jotka on vaan nähnyt mua blogissa ja näkee mut sit livenä on aina ihan ihmeissään :D Kato kuvakulma tekee ihmeitä ;) Oon tosiaan sen 162cm :D

      Delete
    2. Apua! :-D ollaan siis melko samoissa pituuksissa, oon tosiaan kyllä jotenki ajatellu että oisit lähempänä 180cm! :-D

      Delete