25/06/2013

youer than you







Fi:Pikkuinen pikapostaus ennen kun juoksen töihin (tai siis minähän fillaroin sinne hiki hatussa, älkää siis pelästykö jos jokirannassa viuhahtaa vaaleanpunainen raketti). Joka tapauksessa kuvissa näette minulle hyvin tyypillisen asun vaatekriisin iskiessä – farkkushortsit ja t-paita. Ei todellakaan mitään ihmeellistä, mutta toimii joka kerta. Later <3


Sve: Ett snabbis inlägg före jag springer till jobbet (i detta fall cyklar jag dock snabbt som en raket, så bli inte rädda om ni ser mig på åstranden).  Anyways på bilderna ser ni en typisk outfit jag lägger ihop då jag inte vet vad jag skall ha på mig. Riktigt casual med tesha och shorts men det fungerar varje gång. Kärlek till er! 

15 comments:

  1. Kaunis kesätyttö! Mun täytyy kyllä saada oma fillari korjautettua (laiska ei jaksa raahata tyhjärenkaista kapistusta keskustaan..:D). Tukka on tosi nätisti ja asukin niin kiva! Toinen asia hankintalistallani on tuommoiset lutusen näköset bootsit. :>

    Aurinkoa! Tovi jo vierähti viime kerrastani täällä.. :,)

    Indie by heart
    Bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en voisi olla ilman pyörää, oon niin laiska kävelemään :D:D Ja kiitos hurjasti <3

      Delete
  2. iiihana pyöränkori, haluisin just tollasen !! mistä oot hankkinu ? :-) ja ihanat kesäkuvat aaa. näitä ei nää ikinä tarpeeks !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen korin ostanut yhdestä pyöräliikkeestä turusta ja sitten oon rautalangalla laittanut kukkia kiinni :---D

      Delete
  3. ihan täydellinen reppu, mistä oot löytänyt? äläkä vaan sano että kirppikseltä...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ei :D Se on vintageputiikista Tukholmasta, pahoittelut :---D

      Delete
  4. Nää kuvat on jotenkin tosi ihania! :)

    ReplyDelete
  5. voi miten kivasti sun tukka on! :)

    ReplyDelete
  6. Uuh IIHANA PYÖRÄ! <3 Oon vähä kade...

    ReplyDelete
  7. Ihana asu! Ja tuo koru on niin kaunis!

    ReplyDelete