21/06/2013

midsommar



Fi: Anteeksi poissaoloni. Töissä alkoi alennusmyynnit tänä viikkona joten ylimääräistä vapaa-aikaa ei ole ollut riittävästi. Sitä paitsi tämä bloggailu on vähän kuin urheilu – kun pitää pienen tauon on vaikea taas aloittaa hahah. Yritän parhaani mukaan skarpata ja postailla tänne asukuvia ja muuta kivaa jatkossa! Olen muuten jo vähän paniikissa, kesäkuun loppua viedään, minne aika taas hävisi?! Ihanaa juhannusta kaikille muruille<3

ps: haluan tehdä taas kukkaseppeleen juhannuksen kunniaksi =)

Sve: Förlåt för världens sämsta uppdatering! H&M:s rea började denna vecka så har haft det fullt upp på jobb. Dessutom har jag märkt att bloggande är lite som sport – när man har en liten paus är det svårt att börja igen hahah. Men skall försöka skärpa mig och skriva nästa vecka massa inlägg! Härlig midsommar finisar <3


ps: en midsommarkrans är ett måste även i år! 

4 comments:

  1. Heii pakko kysyy, et ooks vielä H&M:llä töissä? Etkö joskus ollut vai oonko ihan väärässä? :D Jos, niin tuun moikkaa sua joskus kun oon taas Turussa!;)

    Hauskaa juhannusta :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen kop kolmion hennesissä, tuu ihmeessä moikkaamaan! Ja mua kannattaa vetää hihasta koska oon aina niin omissa maailmoissa etten tunnista ketään (hyvä, jos edes oman äitin hahah)

      Delete