21/04/2013

New in Makeup


Fi: En tykkää ostaa uusia meikkejä koska tunnen itseni ihan turistiksi kaikkien purkkien ja tuotteiden seassa. Huulipunista tykkään kuitenkin, koska ne toimivat hyvin myös asusteina. Lempparini tällä hetkellä on Maybellinen täydellisen barbie-pinkki väri jonka nimi on Fuchsia Flash nr 902, huultenrajaukseen käytän Isadoran tropical pinkkiä. Oli myös pakko näyttää teille uusi ihana Anna Suin peilini, ostin sen Tokyon lentokentältä ja se on ainut Anna Suin tuote mihin minulla tulee olemaan varaa hyvin pitkään aikaan, haha.

Sve: Jag tycker inte om att köpa ny smink eftersom jag känner mig som en turist bland alla burkar och produkter. Läppstift är ändå något jag gillar att köpa, tycker det är lite som en accessoar! Min favorit just ny är Maybellines barbie pinka läppstift – Fuchsia flash nr. 902. Använder till den Isadoras läppenna som bär namnet tropical pink. Ville också visa er min snygga spegel som jag köpte från Tokyos flygfält, det kommer från Anna Sui och är typ det ända jag har råd att köpa från märket på väldigt länge =D 

No comments:

Post a Comment