28/03/2013

BAT



Takki/Jacka: 2hand, Svetari/Tröja: sheinside.com, Farkut/Jeans: Gina Tricot, Kengät/Skor: Bianco, Hattu/Hatt: Beyond retro

Fi: Tajuan jälleen kun katson näitä kuvia, että käytän nykyään vaatetuksessani aivan liian vähän värejä. Booooooring. Ehkä löydän Tokiosta jotain oikein kivaa, värikästä ja hauskaa päälle pantavaa, vaatteita ei saisi ottaa niin vakavasti =) Toisaalta en tiedä kuinka vakavalta näytän Batman paitani ja vaahteramäen Eemeli hattuni kanssa, hahah. Smell ya later <3


ps: en tiedä miksi näytän niin kärsivältä näissä kuvissa =D

*ajastettu postaus*
Sve: Förstår igen när jag tittar på dessa bilder att jag nuförtiden använder alldeles för lite färg i min klädsel. Hoppas att jag hittar i Tokyo något riktigt roligt, färgglatt och fint till min garderob, man skall inte ta mode för alvarligt =) Vet dock inte hur alvarligt man kan ta mig i min Batman tröja och Emil i Lönneberga kepa, hehhe. Smell ya later loves <3

*Tidiställt inlägg* 

No comments:

Post a Comment