23/07/2012

Työttömän farkkutakki






Jeansjacka/Farkkutakki: 2hand, Klänning/Mekko: Thailand, Converse

Sve: Vad roligt att ni gillar videon jag gjort! Måste komma på nästa tema och video till er ;) Har förresten bloggat jätte mycket på veckoslutet för att vara jag. Anledningen är att pojkvännen inte var hemma, därför tror jag att jag skulle vara världens bästa bloggare om jag var singel :D hahah

Fi: Superhauskaa kun piditte tekemästäni videosta! Pitää varmaan ruveta jo suunnittelemaan seuraavaa videota :p Tuli muuten bloggailtua viikonloppuna tosi paljon ollaakseni minä. Johtuu varmaan siitä, että poikaystävä oli poissa. Eli olisin siis maailman paras bloggaaja jos olisin sinkku, hahah :D

14 comments:

  1. Tä on kyllä ihanan rento asu!

    ReplyDelete
  2. cool !!!
    ja oot niin ihanan ruskea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vähän on vielä pohjalla toi barcelona rusketus, ei toivookaan että se kyllä enää kauan säilyisi :S

      Delete
  3. Olet kuuuma kuumempi kuuumis!

    ReplyDelete
  4. Mielettomia kuvia loytyy sunkin blogistas ! Mukavan pirtsakka tyyli ja raikkaat kuvat, me likes =)

    ReplyDelete
  5. Mikä rusketus!!!
    Ja asu on ihanan originelli ja tyttömäinen! Sopii loistavasti:)

    ReplyDelete
  6. love your look with all my heart, very casual but sweet look, and those converse sneaks are perfect xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Vilka härliga bilder!

    / Sprid din blogg, dela dina outfits och inspireras redan idag! Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet -http://bloppfashion.se/

    ReplyDelete