30/05/2012

Eilisen yksityiskohdat

Väska/Laukku: Barcelona, Skor/Kengät: ALDO, Tröja/Paita: by second female


Sve: Vart en sväng i Helsingfors igår för att se på min kompis konstutsställning. Bra jobbat Venla! Hittade även en awesome vintage tröja, visar den senare. På kvällen blev det en spontan utgång och nu far jag till skolan och på kvällen blir det jobb. Hmmm, när tänkte jag sova? :D

Fi: Eilen kävin Helsingissä katsomassa ystäväni taidenäyttelyä. Upea oli, go Venla! Illalla eksyin pienohkolle baarirundille...epic fail. Nyt koulun kautta duuniin! Missä vaiheessa mun pitäisi ehtiä nukkua? :D


6 comments:

  1. ooo ja fick en såndän ring av Bee, men den försvann :(( ja älska den. blöö

    ReplyDelete
  2. rakastan noita pinkkipohjakenkiä !

    ReplyDelete
  3. Emma: Jag vet den är helt awesome! Kommer dock inte ihåg vart jag skaffat den iftån :S

    ReplyDelete
  4. Mistä ensimmäisen kuvan sininen neule on? Upea!

    ReplyDelete
  5. Se on ostettu kööpenhaminasta jostain pikkuliikkeestä :)

    ReplyDelete
  6. I've been exploring for a bit for any high quality articles or blog posts on this kind of space . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Reading this info So i'm happy
    to express that I have a very excellent uncanny feeling
    I discovered just what I needed. I most without a doubt will make certain to do not forget this site and provides
    it a glance regularly.

    my homepage; best cellulite treatment

    ReplyDelete