29/02/2012

White Tee

Sve: Det saknas basplagg från min garderob. Jag tycker det alltid är så mycket roligare att köpa färgbombar och roliga mönster. Köpte denna vita teesha från Stockholm. Den är just sådär perfekt loose fit och materialet är jätte skönt :) Teeshan är från Filippa K och kostade därför några pengar mera än vad jag egentligen skulle villa betala av en vit t-skjorta. Men jag bestämde mig för att köpa kvalite när det kommer till basplagg, eftersom då behöver jag inte köpa dem så ofta :)

Fi: Vaatekaapistani puuttuu perusvaatteita. Mutta haloo kuka haluaa ostaa mustan topin kun värikkäitä kuviopommeja on paljon hauskempi hipistellä?! :D Olen päättänyt, että hankin tämän vuoden puolella kaikki vaatekaapin peruspilarit ja maksan niistä vaikka vähän enemmän, jotta säästyn ostamasta niitä usein :) Tämän teepparin ostin Tukholman Filippa K:n liikkeestä. Hinta oli ehkä vähän kallis, mutta se on täydellisen löysä ja matsku on pehmeää. Just the way I like it :)

2 comments:

  1. Kaunotar!

    Oon samaa mieltä noiden hankintojen kanssa. Mulla kans puuttuu paljon peruskamaa. Ja niitähän tarvitsisi aina! :D

    ReplyDelete
  2. Loistosuunnitelma! Ite oon suunnitellu monta kertaa samaa mut eksyn aina silti kuvioitujen polyesterirättien ääreen. :DD p.s kaffelle/drinkeille perjantaina? :)

    ReplyDelete