14/11/2011

Wisdom


Klänning/Mekko: Monki, Väst/Liivi: Zara
Sve: Idag kommer bli the day of hell. Skall snart till läkaren för operation som dom så fint kallar det, i själva verket ska jag dra ut en visdomstand. FAAAAAAAAAAAN. HJÄLP MIG! Så om ni inte kommer se bilder på mig här i bloggen är det troligen på grund av 1. jag har dött på tandläkarstolen 2. jag ser ut som en hamster eftersom min kind svullit upp 3. jag har tagit överdos av värkmediciner och är inte kunnig att använda datorn.


ps: detta hade jag på mig igår :D


Fi.Ristin tämän päivän jo ennen sen alettua "the day of hell". Olen nimittäin kohtapuolin lähdössä hammaslääkäriin poistamaan viisaudenhampaani :( Eli jos ette kuule minusta vähään aikaan niin se johtuu siitä, että näytän hamsteriposkelta. Saattaa myös olla, että kuolen hammaslääkärintuoliin. HELP MEEEE!!! Jes mutta meikä lähtee repimään viimeiset viisauteni pois:((((


ps: laitan tähän samaan postauksen jtn vähän positiivisempaa, eli eilisen asu :D

1 comment: