19/11/2011

HAIR

Sve: Jag hade ju långt hår förr, men måste klippa det eftersom det blev så slitet. Tror nog att anledningen till att topparna var i så dåligt skick är att jag färgat håret så mycket och skippat användningen av värmeskydd. Nu skall mitt hår få ett hälsosammare liv! Jag ska ta hand om det som om det vore mitt eget barn :D Hoppas dessa produkter hjälper till.


1. phc/hårinpackning 2. Bed head/Leave-in balsam 3.Lee Stafford/ balsam 4. Lee Stafford/Shampoo 5.Tresemme/värmeskydd 6.Schwartzkopf/skydd för hårtoppar


Fi: Minulla on aina ollut pitkät hiukset, mutta leikkasin ne hiljattain koska latvat olivat todella huonossa kunnossa. Luulen, että syy siihen on värjääminen ja se etten ole käyttänyt lämpösuojaa (ainakaan kovin kauaa). Tällä hetkellä viihdyn lyhyissä hiuksissa mutta tiedän, että jossain kohtaa tulen kaipaamaan sotkuista pitkää surffitukkaa. Kun kasvattamisen aika tulee, niin toivon, että näiden tuotteiden avulla siitä ei enään ikinä tule yhtä haurasta. Saa antaa vinkkejä hyvistä hiustuotteista! :)


1. phc/hiusnaamio 2. Bed head/jätettävä hoitoaine 3.Lee Stafford/hoitoaine4. Lee Stafford/Shampoo 5.Tresemme/lämpösuoja 6.Schwartzkopf/latvasuoja

No comments:

Post a Comment