25/10/2011

Ryppynaama 22 v.

Jacka/Takki: Bangkok, Jeansväst/Farkkuliivi: Zara, Skjorta/Paita: H&M, Jeans/Farkut: Gina Tricot, Stövlat/Saappaat: Bianco, Ringar/Sormukset: Kalevala & Forever21
Sve: Min syster tog close up bilder på facet som jag skulla lägga hit men NO WAY. Jag tittade på bilderna och såg att JAG HAR FÅTT SKRYNKLOR. Vem får skrunklor när man är 22 liksom?! Svar: JAG. Okej ta det här men en nypa salt, det är bara en bad face day...?????

Fi: Siskoni otti minusta näiden kuvien lisäksi myös kasvokuvia, mutta en laita niitä tänne. Itseasiassa en varmaankaan voi näyttää feissiäni täällä enään ikinä. Huomasin nimittäin, että olen ruvennut saamaan RYPPYJÄ. Juuri sellaisia syviä mitä ei pitäisi saada 22-vuotiaana. Sanokaa mua pinnalliseksi mutta tä on vakava juttu hei.

5 comments:

  1. uu iihana asu! näytät aina nii hyvältä :--) haha välillä musta tuntuu että mulla on silmäryppyjä ja sit oonki tosi neuroottinen kaikkien voiteiden suhteen :--D

    ReplyDelete
  2. höpsis! lähetä ne kuvat mulle niin tarkistan asian ;)

    ReplyDelete
  3. ei hitsi sä oot MARVELLOUS! sä inspasit mua jo parilla postauksella ihan huimasti, keep on going ja sitä rataa :D

    ReplyDelete
  4. Mä huomasin kans muutama viikko sitten ensiryppyni. KESKELLÄ OTSAA! Botox-ilta?? Anyone?? No?

    ReplyDelete