08/09/2011

VIDEO?

The pink shirt is on. Vila 39,95€.


Sve: Har gjort en hairdo tutorial video av hur man lockar håret, för att jag fått många frågor angående detta. Men nu när jag har editerat videon klar, så vågar jag inte längre ladda den hit :D Därför vill jag nu fråga er läsare: vill ni att jag skall lägga videobloggen hit?

Fi: Olen saanut jonkin verran kysymyksiä siitä miten kiharran hiukseni. Tein siitä videon, ja editointikin olisi valmis, mutta en uskallakkaan laittaa sitä tänne :D Joten sanokaa jos haluatte, että nolaan itseni ja laitan videon tänne!! :D 

4 comments:

  1. laita video tänne ja nolaa ittes (: <3

    ReplyDelete
  2. släng videon hit :) den är säkert super bra :)

    ReplyDelete
  3. Laita ihmeessä!! Mäkin haluaisin oppia kihartaan hiukset :(

    ReplyDelete
  4. hihii tottakai laitat:P tahon nähä miten laitat ne!:)

    ReplyDelete