22/09/2011

reddish details


Sve; Börjar inlägget med att säga, att det är skitkul att ni orkar kommentera!! Blev väldigt överraskad idag på morgonen när jag fått 10 kommentarer på gårdagens inlägg :) Anyways, om jag räknade rätt så var det 8/10 som tycker jag skall klippa en long page. Nu är jag ännu mera sugen! hahah. Tror nog att jag måst ännu lite tänka efter :) PUSS på er <3 Bjuder på dagens detaljer, senare ser ni hela klädseln.

Fi: Haluan aloittaa postauksen sanomalla, että on todella kivaa kun jaksatte kommentoida! Olin tänään aika yllättynyt kun olin saanut 10 kommenttia eiliseen postaukseen. You really make my day! <3 Kommenttien perusteella 8/10 oli sitä mieltä, että minun pitäisi leikata hiukseni. Alan itsekkin kallistua siihen suuntaan, mutta odotan vielä pari viikkoa, että olen satavarma. Pistän tähän postaukseen vielä päivän yksityiskohdat, myöhemmin näette koko asun :) LOVE laura <3

No comments:

Post a Comment