21/06/2011

The Butterfly Effect

Sve: Som ni som läst min blogg redan en längre tid vet så är jag en sucker för smycken. Stora och färgranna smycken är speciellt min weak spot. Jag tycker att Accesorize har de finaste smyckena som man kan hitta här i Åbo. Deras rea började igår så jag passade på att köpa denna härliga halsband som jag redan tittat länge på. Den kostar egentligen 23,50€ men jag fick den för halva priset... Vilket kap! Sedan köpte jag även en matchande ring :)

Fi: Te jotka olette lukeneet blogiani jo jonkin aikaan tiedätte, että korut ovat minun weak spot. Kaikki mikä kimaltelee ja on isoa, COME TO MAMA <3 Valitettavasti suurin osa näyttävistä koruista on rihkamaa :S Mielestäni Turussa kivoimmat korut löytyvät Accesorizista. Siellä on paljon hippityylisiä ja boheemeja koruja. Siellä alkoi eilen alennusmyynnit joten ostin nämä perhoskorut jota olen jo pidemmän aikaan katsonut, mutta en ole raaskinut ostaa. Nyt sain ne puoleen hintaan :)

3 comments:

  1. Olet niiiin kaunis! Ja ihanat korut!

    ReplyDelete
  2. Heii :)) kävisitkö antaa palautetta mun kuvista :))

    http://roosa-newlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kiitos Miia ja Roosa kävin katsomassa blogiasi ja tosi kivoja kuvia :)

    ReplyDelete