12/05/2011

SARAH TIME!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Sve: Träffade denna filur idag. Det blev cafe art och en liten sväng på stan. Hon skall snart bli en stockholmare så då har jag mera excuses att fara dit ;) (är det okej sarah att jag flytter till din soffa?). Det var inte planerat att ha samma brillor på, vi råkade bara ha partner look :DDD

Fi: Tapasin tälläisen olion tänään kaupungilla kahvittelun merkeissä. Eikö Sarahlla olekkin hienot aurinkolasit? hehe. Meillä oli vahingossa partner look :D

LATER FOLKS <3

3 comments:

  1. Nej vad snygga ni är båda :) Man blir inspirerad till topp varje gång jag läser din blogg :)

    ReplyDelete
  2. Abselut, kom på shopping och party weekend.. woop woop :) Det var jätte kul och ses, och jag som babblade på som en pratkvarn. huh. :D Kanske vi hinenr ti elixia nåt ännu i nästa vecka innan jag far iväg för sommaren. PUSS!

    ReplyDelete
  3. du är jätte välkommen söta lauris, min mamma kommentera på mitt inlägg hälsningar att det var en jättesöt bild på dig, http://srhlm.blogspot.com/2011/05/larakoo-jag-vid-aura-aa.html#comments

    ReplyDelete