27/05/2011

New In - Heels

Sve: Hittade dessa underbara skor från Forever21 i Wien. Färgen kommer bli perfekt till solbränd hud på sommaren! Kommer matcha klackarna till blommiga klänningar och midjehöga shorts. På tal om Forever 21, det var seriöst inget kul att shoppa där. Det var en ny affär i Wien så det var fullproppat med folk och jag och min kompis hamnade vänta till provrummet 30min! Men som tur hittade jag ens någonting, köpte även en söt virkad klänning :)

Fi: Löysin nämä korkkarit Forever21:sta Wienissä. Vaalea beige tulee näyttämään hyvältä kunhan vain saan vielä vähän parannettua brunaa ;) Aion yhdistää nämä kengät kukkamekkoihin tai korkeavyötäröisiin sortseihin. Kesä voisi tulla jo pikkuhiljaa!! What's up with the weather?! Ostin Forever21:sta jopa virkatun mekon joka tulee varmasti olemaan ahkerassa käytössä kesällä :) Niin ja F21 puheen ollen, se oli kamalin shoppailukokemukseni ever! Jonotimme ystäväni kanssa 30min sovareihin ja melkein toiset 30min kassalle :D:D Se oli uusi liike Wienissä joten jengi oli aika huumassa, hehe.

3 comments: