21/04/2011

MAXIMUM

Image and video hosting by TinyPic
Bikerjacket: H&M, Maxikjol/hame: H&M, Väska/Laukku: Lindex, Converse


Sve: Maxikjol + Cykel = No combo. Jag kan säga från dagens erfarenhet att det inte är så lätt att cykla med en långkjol. Jag knöt fållet med en hårsnudd, hahah :D Det var int sådär jätte fint. Nästa gång blir det nog walkietalkie när jag har en maxi på mig. Vad tyck annars om outfiten? Piffade upp grannyklädseln med en rockig bikerjacket och convers :)

Fi: Maxihame + Pyörä = No No combination. Piti sitoa helma möykyksi ponnarilla ettei hame olisi mennyt pyöränvanteiden väliin :D Yllättävän muodikasta...not :D Ensi kerralla kun on maxi päällä niin jätän kyllä pyörän suosiolla parkkiin! Mitä mieltä olette muuten asusta? Pimpasin mummomaista asua consien ja nahkatakin kanssa. Sinänsä se ei ole yllättävää koska conversit + nahkatakki on tällä hetkellä uniformuni :D

2 comments:

  1. Älskar outfiten, kunde själv klä mig så :)

    ReplyDelete
  2. Tack så mycket! Är själv helt hooked i maxidress modet:)

    ReplyDelete