25/03/2011

the girl from oz

the girl from oz
vogue uk august 06
corinne day
gemma ward


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Sve: Köpte denna Vogue när jag ännu bodde hemma hos mina föräldrar och dessa bilder var klistrade på mitt klädskåp. Jag har en grej för australien och surfare, skulle själv kunna ha bikinin under en långärmad tröja även på vintern. En av mina bästa kompisar bor i Australien för tillfället och jag kan bara tänka mig hur hon går runt där med bara ben och sand i håret. Hon har liksom det där med att vara en sexy surfer girl i blodet, haha.

Fi: Kun vielä asuin vanhempieni luona olin teipannut nämä kuvat vaatekaappini seinään. Näissä kuvissa on mielestäni vain jotain mielenkiintoista ja niistä löytyy joka kerta jotain uutta. Yksi parhaista ystävistäni asuu tällä hetkellä Australiassa ja voin vain kuvitella miten hän näyttää paljain jaloin ja rusketuksensa kanssa yhtä hyvältä kuin Gemma näissä kuvissa, hänellä on niinkuin se surfer girl look veressään, hahaah. Itse en kieltäytyisi australiasta never! Käytän jopa joskus talvella bikinejä villapuseron alla :D

5 comments:

  1. ihania kuvia! Gemma on kyllä älyttömän kaunis :)

    ReplyDelete
  2. WHY LIKE THAT !!! FAT IS CUTE

    hye prenz..
    Sterling Silver Oval Blue Topaz Ring
    offer Price:US$37.97 per unit
    Free Shipping

    http://kiranabusanaonline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pedagang M.: I'm aware of that she is really really thin! That's not why I like this photoshoot, it's because i like the athmosphere and feeling in the pictures.

    ReplyDelete
  4. Oi miten ihania kuvia! Näistä saa niin ihanan fiiliksen :)

    ReplyDelete