12/02/2011

packing time

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Sve: Det känns så jävlit bra att ta fram bikinis och färglada sommarkläder! Jag tycker om att packa men när jag kommer hem kommer min väska antagligen stå kvar många veckor, haha :D Jag far iväg till Thayland imorgon bitti, vet inte om jag kommer att blogga på 2 veckor. Jag skall försöka! Vet inte ens ännu att vart jag skall ta vägen i Thayland, det skall nog bli en rolig och spontan resa :) Ha det bra!

Fi: Tuntuu niin älyttömän siistiltä ottaa kesävaatteet ja bikinit esille!! Huomenna on siis lähtö Thaimaahan (kirjotetaanko se noin? :D). Anyways matkasta tulee aika spontaani koska olen siskoni kanssa varannut hotellin vain 2 yöksi, saa nähdä minne päädymme :) Yritän updateta blogiani sieltä päin, mutta en lupaa mitään!! Love Laura.

No comments:

Post a Comment