04/02/2011

NARSIST

Image and video hosting by TinyPic
En utmaning av Sarah-->

Hur länge har du bloggat?
Ja tror jag har bloggat sen i höstas om jag kommer rätt ihåg, men före det bloggade jag typ år 08-09.So det här är comeback ;)
Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? En massa! Har i favourits-mappen sekert 30 bloggar :D Men läser typ 5 bloggar dagligen. Tyvärr bloggar få av mina kompisar.
Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Största delen är modebloggar.
Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Jag berättar ju inte så mycket om mig själv i bloggen så antagligen är jag ganska olik. Men intresset för mode stämmer :p
Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Det finns en stoooooooor gräns. Jag berättar ju egentligen typ ingenting :D Men kan hända att i framtiden berättar jag mera, min nuvariga blogg kan bli lite booring/lame på tiden...
I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse? Hmm, jag har nog inte marknadsfört min blogg sådär jätte mycket och gör inte a big deal of it, men någon slags gömd bekräftelse är det väl alltid?
Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? Nej det har jag inte. Men de sku ju kunna vara kul :)
Tycker du att det är skadligt för vissa personer att blogga? ett ord: KISSIE.SE
Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? Jag får ångest om jag inte hinner updatera, haha
Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år? Får se, får se...

Fi: En jaksa kääntää tätä, eli jos kiinnostaa niin googletranslate on olemassa hahah


1 comment:

  1. Kiitti! :) Ainon kanssa juteltiin eilen että voitais mennä käymään. Erik tulee kotiin joskus 10 aikaan, eli ajattelin kyllä jo sillon olla kotosalla. Sopisko kasilta Blankossa? Soitan vaikka sulle.

    ReplyDelete