14/02/2011

AJASTETTU POSTAUS

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Sve: För tillfället befinner jag mig i Asien. Gjorde detta inlägg redan i finland (om det nu bara funkar). Dessa bilder är från min förra resa när jag var med min bästa vän i Krabi och Bangkok. PUSS!

Fi:Tällä hetkellä minun pitäisi olla jo Aasiassa (ellei kone krässänyt alas). Kokeilen ensimmäistä kertaa ajastettua postausta joten toivottavasti tämä toimii :) Kuvat ovat viime vuotisesta reissusta, silloin olin Bangkokissa ja Krabilla parhaan ystäväni kanssa...PUSS, Laura

No comments:

Post a Comment