19/10/2010

ELOSSA

olen elänyt aikamoista hiljaiseloa. Itseasiassa kirjauduin sisälle blogiini koska ajattelin poistaa sen... MUTTA olin saanut yhden kommentin "koska päivität?", koska joakuta sielua siellä jossain kiinnosti se niin päätin antaa blogilleni toisen mahdollisuuden! Oikeastaan ilahduin siitä kommentista :)

Image and video hosting by TinyPic
Anyways tein pienen kollaasin mitä asusteita olen kerännyt vaatekaappiini. Se joka kirpaisi kukkaroa eniten oli tuo tiger of swedenin iltalaukku. Ja kuten näette olen myös ostanut uggsit, en ole vieläkään varma vihaanko niitä vai rakastanko. Olen jo monta syksyä/talvea sovittanut niitä mutta aina jokin ääni päässäni on sanonut "näytät eskimolta nuo päällä", mutta tänä talvena annan sisäisen eskimoni sitten tulla esiin hehe... Toiset saappaat maksoivat huimat 7€ kirpparilta (enkä näytä niissä eskimolta). Salkku on unelmalaukkuni (mulberry alexa bag) korvike h&m:stä.

Nyt alkaa taas postaaminen!! :)

2 comments:

  1. Onneksi et poistanut sun blogia!

    Ihana toi h&M laukku. :)

    ReplyDelete
  2. Kiva kuulla ja kiitos, laukkua löytyy mustanakin :)

    ReplyDelete